Veiga do Palheiro

logo_veiga_cor

A Veiga do Palheiro é umha finca na parte baixa de Postemirom, no concelho de Vilaboa. Ao redor dessa veiga movemo-nos um número variável de pessoas, mui motivadas pola agroecologia. Cultivamos bastantes terras, por volta de sete ou oito mil metros, a maioria delas cedidas amavelmente polas nossas vizinhas de Postemirom e a Granha, as duas aldeias nas que vivemos. Temos duas estufas pequenas, e plantamos um pouco de todo: sobretodo horta, mas também milho, patacas, centeio… até trigo do país temos semeado. Também temos galinhas, das que vendemos os ovos, e preparamos muitas conservas dos nossos produtos (marmeladas, infusons, conservas em azeite…).

Praticamos agricultura ecológica, tentando respeitar as plantas e a terra, praticando um policultivo mui marcado e recorrendo a soluçons naturais para as plagas.

Ainda que a quase todos e todas as que somos parte do projeto nos gostaria dedicar-nos por completo à agricultura, de momento a maioria compaginamos esta atividade com trabalhos remunerados. Vendemos principalmente a grupos de consumo de Vigo e no mercado de 4Ponlas em Ponte Vedra.

Além da produçom, temos muita inquedança por difundir a agroecologia no nosso contorno. Daí que organizemos outros eventos, como a Romaria de Produtos da Terra (vamos já pola terceira ediçom), obradoiros, etc.

Pode-se-nos encontrar nos mercados de 4Ponlas (1º e 3º sábado de cada mês, no mercado de Ponte Vedra), no facebook ou no telefone 609590952.

1 2 3 4

Código SPG:

Código QR:

Código QR